Loading...

Frequently Asked Questions

Heb jij nog vragen? Kijk in onze F.A.Q. Wie weet staat je antwoord ertussen.

1. Veel voorkomende vragen

Q: Worden leden automatisch gesynchroniseerd naar mijn kassa?

Ja! Mydealz synchroniseert automatisch en continu nieuwe leden vanuit het ledenbeheersysteem zoals Egolf4u of IntoGolf naar het kassasysteem. Ook wijzigingen van leden worden automatisch gesynchroniseerd. Dit betekent dat nieuwe leden binnen 1 minuut in het kassa zijn aangemaakt en gebruik kunnen maken van het saldo.

Q: Ik ga overstappen naar unTill, wat gebeurt er met het saldo van mijn oude kassa?

Geen probleem! Wij kunnen het saldo van het vorig kassasysteem importeren in het nieuwe kassasysteem van unTill.

Q: Zijn jullie op de hoogte van de AVG regels?

Uiteraard! Mydealz gaat zeer zorgvuldig om met de gegevens van uw leden. Vraag naar ons verwerkersovereenkomst voor meer informatie.

Q: Wat is de levertijd?

Dit hangt een beetje af van de wensen, maar houd rekening met 2 a 4 weken levertijd.

Back to Top

2. Saldo beheer

Q: Hoe kunnen de leden straks geld storten op hun saldo?

Leden kunnen via iDEAL of bancontact (Belgie) saldo storten op hun account. Het saldo wordt direct na het storten bijgewerkt in het kassaysteem.

Q: Kunnen mijn leden straks ook hun bestedingen inzien?

Ja! We laten leden tot 1 jaar terug hun kassa/ golfballenautomaat bestedingen zien. Zo zijn er nooit onduidelijkheden richting de leden wat er met het saldo is aangekocht.

Q: Hoe betalen leden met hun saldo?

Dit kan op allerlei verschillende manieren. Leden kunnen via uw eigen ledenpas betalen aan het kassasysteem, maar leden kunnen ook betalen met hun digitale NGF pas als de fysieke NGF pas. Ook levert Mydealz een web app die middels een QR code ook aan de kassa kan betalen.

Back to Top